Shakes & Fidget - The Game - Supportforum  

Wróć   Shakes & Fidget - The Game - Supportforum > Forum organizacyjne > Nowości związane z grą

Nowości związane z grą Wszelkie informacje dotyczące zmian w grze, eventów i konkursów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
  #1  
Stare 21-06-2018, 19:53
Awatar Ignis
Ignis Ignis jest offline
Administratorka Gry
 
Dołączył: Mar 2011
Miejscowość: wielkopolskie
Posty: 829
Ignis cieszy się dobrą reputacją
Exclamation Wyjaśnienia w sprawie aktualizacji

Wyjaśnienia dot. urodzinowej aktualizacji, więcej informacji na jej temat znajdziecie TUTAJ

Stolik dyskusyjny kliknij tutaj


List do społeczności

W okresie wielkanocnym do gry została wgrana aktualizacja w postaci nowej klasy (zabójcy) oraz nowe lochy (Uświęcona tradycją Szkoła Magii). W zamierzeniu aktualizacja ta powinna zawierać również międzyserwerowe walki pomiędzy graczami oraz gildiami, ale nie działały one prawidłowo. W związku z tym stały się częścią aktualizacji gildyjnej, której część (lochy) zostały wgrane w grudniu.

Musimy przyznać, że chociaż walki te były technicznie trudne do wdrożenia, ostatnia aktualizacja jest raczej niewielka. W pełni rozumiemy to, że zdecydowana większość graczy może być rozczarowana. Bardzo ważnym dla nas jest wyjaśnienie dlaczego zdecydowaliśmy się na taki, a nie inny krok oraz tego planujemy w najbliższej przyszłości.

Czy brak jakichkolwiek informacji dot. zbliżającej się aktualizacji gildyjnej był zamierzony, aby uniknąć spekulacji oraz rozczarowania?

Przez długi czas nie było wiadome czy zaplanowane założenia będą technicznie możliwe do wykonania, ponieważ od pierwszego uruchomienia SFGame wszystkie serwery były całkowicie niezależne od siebie i ich połączenie nie było wówczas planowane. Z tego powodu nie podajemy szczegółowych informacji. Z chęcią udostępnilibyśmy szczegóły dot. nowości, które mają zostać wprowadzone oraz to, kiedy zostaną wprowadzone, ale doświadczenie nauczyło nas, że proces ten trwa zwykle dłużej niż byśmy oczekiwali lub nie działa zgodnie z planem i chociaż w pełni nie spełnimy waszych oczekiwań, nie chcemy was rozczarować.

Dlaczego ta aktualizacja nie zawiera innych zmian?

Istnieje wiele przydatnych sugestii w kwestii rozwinięcia gry, w tym też pochodzących od Was. Nie zdążyliśmy ich jeszcze uwzględnić, ponieważ walki międzyserwerowe spowodowały wiele problemów technicznych, które wymagały sporego zaangażowania i uwagi. Gdy tylko walki te będą działały prawidłowo, wprowadzimy kolejne aktualizacje z kilkoma drobnymi usprawnieniami.

Zapowiedzieliście niespodziankę na Urodziny i spodziewaliśmy się nowego dużego dodatku. Jesteśmy rozczarowani!

Ogłoszenie na Facebook'u brzmi następującą: "pracowaliśmy nad tym od ponad roku i będzie to największa zmiana jaką gra widziała od trzech lat". Chcielibyśmy przeprosić wszystkich tych, którzy spodziewali się nowego dodatku w ramach niespodzianki. Zrozumieliśmy, że sformułowanie to było niejasne i postaramy się uniknąć podobnych określeń w przyszłości. Niemniej jednak, Shakes & Fidget Remastered jest największą zmianą od lat, może nawet największą w historii. Po raz pierwszy zakodowaliśmy od nowa całą grę w innym języku programowania i całkowicie przerobiliśmy grafikę. Zdajemy sobie sprawę, że widzieliście jedynie jeden screen, ale zrozumiecie nasze podekscytowanie bardziej kiedy udostępnimy kolejne.

Dlaczego pracujecie nad nową odsłoną zamiast po prostu dodawać nowe funkcje do obecnej wersji?

Kodowanie całej gry od zera i przerabianie całej grafiki jest droższe i wymaga więcej pracy niż dodawanie nowych funkcji. Oczywiście robimy to nie bez powodu. Adobe Flash, technologia stojąca za Shakes & Fidget, jest na granicy wyginięcia. Wiele przeglądarek ma już ograniczoną obsługę Flasha i może przestać go obsługiwać w ciągu kilku miesięcy. Już jakiś czas temu stworzyliśmy wersję HTML5, ale jest to tylko awaryjne rozwiązanie w przypadku, gdy Flash zostanie wycofany przed wydaniem Shakes & Fidget 3.0. Co więcej, Adobe może przerwać wsparcie dla tworzenia aplikacji na Androida i iOS, czyniąc nową odsłonę i technologię istotnym projektem dla Shakes & Fidget.

Z uwagi na to, że musimy zakodować całą grę od zera, istnieje również możliwość naprawienia innych problemów. Gra z tak dużą ilością obecnych funkcji jest prawie przeciążona, na przykład międzynarodowe walki są wyświetlane w poczcie, co zdecydowanie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Większość ekranów mobilnych nie ma miejsca na więcej przycisków. Bez zaprojektowania gry od nowa trudno by było dodać więcej nowych funkcji.

Jak to się poprawi w nowej wersji gry?

Oto konkretny przykład: w nowej wersji, dotychczasowa zakładka warty będzie usunięta, a wartę będzie można ustawić poprzez postać znajdującą się w Karczmie. Taka zmiana zwolni miejsce dla nowej zakładki z nową funkcją. Kolejny przykład: ekran gildii jest cały zapchany w obecnej wersji i nie ma nawet najmniejszego miejsca na dodanie czegoś nowego. Nowa odsłona gry będzie miała przerobiony układ z zakładkami. Co więcej, lista członków gildii będzie pokazywała więcej graczy bez przewijania myszką. Takie zmiany są ważne, aby oczyścić grę i zrobić miejsce na przyszłe funkcje.

Jakie funkcje są planowane w następnej kolejności i kiedy możemy się ich spodziewać?

Jest wiele pomysłów i sugestii od graczy. Niemniej jednak, jest to jeszcze zbyt wcześnie, aby ogłosić teraz coś konkretnego. Możemy powiedzieć, że wiele funkcji będzie możliwych do dodania tylko i wyłącznie w nowej wersji gry. Jesteśmy przekonani, że Shakes & Fidget Remastered to pierwszy krok we właściwym kierunku i do wspaniałej przyszłości dla nas wszystkich!

Pozdrawiamy,
Zespół gry Shakes & Fidget
__________________
"Bez względu na to, co robisz ludzie i tak będą Cię oceniać,
dlatego WYLUZUJ
rób swoje i tak wszystkich nie zadowolisz."
Odpowiedz z cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Uprawnienia umieszczania postów
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Aktywny(e)
EmotikonyAktywny(e)
[IMG] kod jest Aktywny(e)
Kod HTML jest wyłączony

Przeskocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Š by 'Playa Games GmbH'