Shakes & Fidget - The Game - Supportforum  

Wróć   Shakes & Fidget - The Game - Supportforum > Offtopic > Ogólnie

Ogólnie Tematy, których nie da się umieścić w powyższych działach, ale nie dotyczą one ani gry, ani forum.

Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stare 22-11-2019, 12:35
biNoK biNoK jest offline
Błądzący

biNoK jest na właściwej drodze
Domyślnie Laptop dla średnio wymagającej osoby, ale wydajny

Korzystając z okazji chciałem się z Wami gorąco przywitać. Mam na imię Kamil i w Shakes & Fidge gram od 7 lat. Aż wstyd, że nie było okazji się jeszcze odezwać tu na forum

Ale przechodząc do meritum. Piszę do Was z prośbą o polecenie jakiegoś niedrogiego - ale możliwie najlepszego - laptopa Przez ostatnie kilka lat wiernie służył mi Thinkpad SL500, ale ostatnio coś chyba dzieje się niedobrego z dyskiem, bo gaśnie kontrolka sygnalizująca jego pracę i laptop się zawiesza. Myślałem, że problem leży po stronie systemu operacyjnego, więc go przeinstalowałem, ale nic to nie pomogło.

Dlatego jestem zmuszony szukać czegoś nowego. Jako że nie dysponuję wysokim budżetem, to liczę na coś ze średniej, a może nawet niższej półki cenowej. Jednak ma to być model, który posłuży mi kilka lat przynajmniej - powiedzmy, że musi działać 5 lat bez konieczności wymiany na coś lepszego, wydajniejszego.

Z góry Wam dziękuję i pozdrawiam.

Ostatnio edytowane przez biNoK ; 22-11-2019 o 12:37
Odpowiedz z cytatem
Stare 22-11-2019, 21:08
Awatar dezmont1
dezmont1 dezmont1 jest offline
Szukający drogi

dezmont1 jest na właściwej drodze
Domyślnie

Napisz ile konkretnie chcesz wydać na laptopa.
Odpowiedz z cytatem
Stare 23-11-2019, 09:25
biNoK biNoK jest offline
Błądzący

Domyślnie

Mój budżet to 2000 zł.
Odpowiedz z cytatem
Stare 23-11-2019, 10:20
Awatar dezmont1
Szukający drogi

Domyślnie

Napisz jeszcze jak będziesz wykorzystywał laptopa. Internet, filmy, jakieś gry? Chociaż na nic specjalnego w tej cenie to Ty liczyć nie możesz.
Odpowiedz z cytatem
Stare 23-11-2019, 10:51