Shakes & Fidget - The Game - Supportforum

Shakes & Fidget - The Game - Supportforum (http://forum.sfgame.pl/index.php)
-   FAQ - najczęściej zadawane pytania (http://forum.sfgame.pl/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Lista najczęściej zadawanych pytań (http://forum.sfgame.pl/showthread.php?t=28693)

Ignis 26-07-2012 08:24

Lista najczęściej zadawanych pytań
 
POST W TRAKCIE TWORZENIA

GRA

I. OGÓLNE:

1. Kiedy powstanie nowy serwer?
2. Kiedy będzie kolejna aktualizacja?
3. Dlaczego serwer nie działa?
4. Wraz z rodziną gramy na tym samym serwerze - czy grozi nam za to ban?
5. Nie będzie mnie przez pewien czas czy znajomy może zając się kontem pod moją nieobecność?

II. KONTO:

1. Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenie adresu email?
2. Gdzie znaleźć link referencyjny?
3. Dlaczego nie mogę się zalogować na konto?
4. Zapomniałem hasła a przypomnienie nie przychodzi?
5. Wpisuję dobry adres email ale ukazuje się komunikat, że adres jest nieprawidłowy.
6. Czy można zmienić nazwę postaci?
7. Jak usunąć konto w grze?

III. POSTAĆ

Ignis 26-07-2012 08:25

1. Kiedy powstanie nowy serwer?
Start nowego serwera ogłoszony jest zawsze wieczorem dzień wcześniej w tym dziale - click

O tym czy wyjdzie nowy świat decydują twórcy Shakes & Figdet i administracja gry nie ma na to wpływu.
2. Kiedy będzie kolejna aktualizacja?
Podobnie jak w przypadku startu nowego serwera o tym czy zostanie wprowadzona nowa aktualizacja decydują twórcy gry.

Informację o aktualizacji możemy znaleźć w tym dziale click wraz ze szczegółowym opisem jakie nowości zostały do gry wprowadzone, jakie błędy naprawione itd.
3. Dlaczego serwer nie działa?
Niekiedy zdarza się, że serwer jest chwilowo niedostępny. Może to być spowodowane pracami konserwacyjnymi, wprowadzaniem aktualizacji lub błędem w grze. W momencie kiedy serwer nie działa administrator gry zgłasza zaistniały problem do odpowiednich osób, które się nim zajmą.

UWAGA! Administrator gry nie odpowiada za działanie serwerów.

UWAGA! Pytanie administratora lub moderatorów forum o to kiedy serwer zacznie działać nie ma sensu, ponieważ to zależy od rodzaju problemu, który wystąpił i tylko programiści znają odpowiedź na to pytanie.
4. Wraz z rodziną gramy na tym samym serwerze - czy grozi nam za to ban?
Zgodnie z OWH

Cytat:

Użytkownik ma prawo do korzystania z jednego Konta na jednym serwerze. Korzystanie z więcej niż jednego Konta może skutkować trwałym zablokowaniem wszystkich Kont danego Użytkownika.
Jeżeli nie zostanie zgłoszone wspóldzielenie łącza administracja gry ma prawo zablokowac konta na podstawie złamania powyższego warunku. Dlatego jeżeli pozostali domownicy grają na tym samym serwerze co Ty, a wszyscy korzystacie z tego samego adresu IP zgłoście to do obsługi.

Współdzielenie łącza zgłasza się w kategorii "Inne" - podając numer serwera oraz nicki graczy, którzy to łącze będą współdzielić - click

UWAGA! Współdzielenie łącza nie jest zezwolenie na multikonto - click
5. Nie będzie mnie przez pewien czas czy znajomy może zając się kontem pod moją nieobecność?
W grze dopuszczalna jest opcja zastępstwa. Fakt ten trzeba zgłosił do obsługi. Pamiętajmy jednak, że użytkownikowi, który nas zastępuje wystarczy tylko hasło do naszego konta. Podanie adresu email jest równoznaczne z przekazaniem konta, co narusza OWH:

Zastępstwo odbywa się również na określonych warunkach - click

Ignis 26-07-2012 08:26

1. Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia adresu email?
Jeżeli wiadomości z potwierdzeniem adresy email nie ma w skrzynce odbiorczej, w pierwszej kolejności należy sprawdzić folder SPAM. Jeżeli i tam jej nie ma - należy wysłać potwierdzenie adresu email poprzez zakładkę "opcje" - "potw. adres email" - click

UWAGA! Wiadomość z potwierdzeniem adresu email może dojść z opóźnieniem w momencie startu nowego serwera i jest to jak najbardziej normalne.
2. Gdzie znaleźć link referencyjny?
Link referencyjny jest dostępny w wiadomości otrzymanej zaraz po potwierdzeniu adresu email.

Jeżeli wiadomość została skasowana możemy samemu odtworzyć link referencyjny - click
3. Dlaczego nie mogę się zalogować na konto?
Przyczyny problemu z zalogowaniem mogą być różne dlatego dokładnie zapoznaj się z tym tematem - click
4. Zapomniałem hasła a przypomnienie nie przychodzi?
Jeżeli potwierdzenia nie ma w skrzynce odbiorczej należy sprawdzić folder SPAM. Wiadomość powinna dojść w ciągu 24 h, jeżeli nie dojdzie należy spróbować ponownie przypomnieć hasło lub też napisać do obsługi.
5. Wpisuję dobry adres email ale ukazuje się komunikat, że adres jest nieprawidłowy.
W tym momencie sprawdzamy czy dobrze wpisaliśmy swój adres email. Należy także pamiętać by wpisać odpowiednią końcówkę adresu, np. w przypadku poczty zarejestrowanej na serwerze pocztowym tlen.pl otrzymujemy cztery adresy z następującymi końcówkami - tlen.pl, o2.pl, go2.pl oraz prokonto.pl ale przypomnienia hasła działa jedynie po wpisaniu końcówki adresu podanego przy rejestracji konta.
6. Czy można zmienić nazwę postaci?
W grze jest możliwa jednorazowa zmiana nazwy postaci. W celu zmiany nazwy trzeba napisać do obsługi podając aktualną nazwę postaci oraz nazwę na jaką ma być ona zmieniona. O zmianę nazwy może wystąpić wyłącznie właściciel konta. Zmiany nazwy nie może dokonać osoba przebywająca na zastępstwie.
7. Jak usunąć konto w grze?
Aby usunąć konto w grze należy wejść w zakładkę "opcje" - "usuń", wpisać wymagane dane a następnie kliknąć "usuń".

UWAGA! Usuniętego konta nie da się przywrócić, dlatego dokładnie przemyśl swoja decyzję.

UWAGA! Jeżeli na koncie był zmieniany adres email usunięcie konta jest możliwe dopiero po tygodniu od zmiany adresu.
8. Moje konto zostało shakowane - nie mam przedmiotów i grzybków, a nikomu nie podawałem hasła. Czy mogę liczyć na ich zwrot?
Zgodnie z OWH:

Cytat:

Każdy Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za bezpieczeństwo swoich danych dostępu i za wybór bezpiecznego hasła. Operator nie bierze odpowiedzialności za utratę przez Użytkownika wirtualnych dóbr.
Zwrot przedmiotów nie jest możliwy. W wypadku shakowania konta należy dla bezpieczeństwa zmienić adres email do niego przypisany oraz przede wszystkim zadbać o bardziej bezpieczne hasło, które powinno zawierać duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Zapoznaj się również z tym tematem - click
9. Moje konto zostało skradzione. Co zrobić?
Kradzież konta nie jest możliwa. Nawet jeżeli dojdzie do włamania na konto, adres email chroni przez jego całkowitym przejęciem.

Pamiętajmy też, że nie można zmienić adresu email bez znajomości starego. Do zmiany może jednak dojść w przypadku gdy gracz:
- nie ma potwierdzonego adresu email,
- ma adres email taki sam jak nazwa postaci
- nie chroni odpowiednio swoich danych dostępu,
- przekazuje je osobom trzecim,
- loguje się na podejrzanych stronach podając tam swoje dane dostępu
- lub łamie OWH (sprzedając / przekazując lub wymieniając się kontem)

W przypadku gdy adres email został zmieniony istnieje jednak możliwość odzyskania konta. Należy wtedy dostarczyć do obsługi dowody potwierdzające, że jest się właścicielem konta. Najważniejszy dowód to rachunki za zakup grzybków. W przypadku problemów z uzyskaniem rachunków należy skontaktować się z obsługą sieci komórkowej lub banku (w zależności od sposobu wybranej transakcji) - click


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright Š2011 by 'Playa Games GmbH'